Barberinin evankeliumit



Kaikki tieto, jota ihmiset ovat vuosisatojen aikana keränneet Barberinin evankeliumit:stä, on nyt saatavilla internetissä, ja me olemme koonneet ja järjestäneet sen sinulle mahdollisimman helposti saatavilla olevalla tavalla. Haluamme, että saat kaiken haluamasi tiedon Barberinin evankeliumit:stä nopeasti ja tehokkaasti, että kokemuksesi on miellyttävä ja että tunnet todella löytäneesi etsimäsi tiedot Barberinin evankeliumit:stä.

Tavoitteidemme saavuttamiseksi olemme pyrkineet paitsi hankkimaan mahdollisimman ajantasaista, ymmärrettävää ja totuudenmukaista tietoa Barberinin evankeliumit:stä, myös varmistamaan, että sivun ulkoasu, luettavuus, latausnopeus ja käytettävyys ovat mahdollisimman miellyttäviä, jotta voit keskittyä olennaiseen, tietäen kaikki Barberinin evankeliumit:stä saatavilla olevat tiedot, ilman että sinun tarvitsee huolehtia mistään muusta, olemme jo huolehtineet siitä puolestasi. Toivomme, että olemme saavuttaneet tavoitteemme ja että olet löytänyt haluamasi tiedot Barberinin evankeliumit:stä. Joten toivotamme sinut tervetulleeksi ja kannustamme sinua jatkamaan scientiafi.com:n käyttökokemuksen nauttimista.

Barberini evankeliumit on valaistu Hiberno-Saksin käsikirjoitus Gospel Book ( Rooma , Vatikaani , Biblioteca Apostolica , Barberini Lat. 570, joka tunnetaan myös Wigbald evankeliumit ), oletetaan olevan myöhään 8.-luvulla alkuperää.

Historia

Vatikaanin kirjastoon muuton jälkeen vuonna 1902, tämä ylellinen evankeliumikirja oli suurelta osin sivuuttanut akateemisen yhteisön, kunnes siitä tuli väitöskirja vuonna 2004. Aikaisempi kirjoittaminen sisältää joitain lyhyitä vertailuja ikonografiaan ja sen omaan kuvaan . aikakaudet ja epäselvä keskustelu sen tuotantopaikasta. On myös spekuloitu kolofonia , lukijan sitoutumista rukoilemaan yhden Wigbaldin puolesta ja sen roolia yhteyden luomisessa tiettyyn historialliseen kontekstiin. Ei tiedetä, onko tämä sama henkilö kuin Wigbold, Octateuchumin Quaestiones-kirjoittaja .

valaistus

Barberini evankeliumit sisältää yhden valaistun canon pöytä, neljä evankelista muotokuvia , ja viisitoista koristeltu nimikirjaimet . Kirja seuraa melko vakio muotoilu, jossa jokaisella erillisellä evankeliumi kirja avautuu jossa evankelista muotokuva kirjailija ja suuri koristeltu alku- tai Incipit alussa tekstin. Toinen suuri koristeltu alkuperäistä, usein kutsutaan monogrammi Kristuksen punctuates alussa Matteuksen huomioon inkarnaation ; enemmän nimikirjaimia lisätään samalla tavalla muiden evankeliumin tekstien avainkysymyksiin.

Avain Barberini-evankeliumien alkuperäkäsittelyyn on silmiinpistävä vastakohta kahden hyvin erillisen perinteen ja maalaustyylin välillä. Toisaalta ovat yksityiskohtaiset ja monimutkaisesti sisustetut nimikirjaimet, joita voidaan odottaa tämän ajanjakson saaristolaisissa käsikirjoituksissa. Näiden koristeiden tekninen asiantuntemus on samalla tasolla kuin tunnetuimpiin käsikirjoituksiin, kuten Book of Kells tai Lichfield Gospels . Toisaalta tämän evankeliumikirjan sisustuksessa käytetään monia elementtejä, jotka eivät näytä kuuluvan tänne joko siksi, että ne muistuttavat läheisemmin muihin kuin saaristo- tai mannermaiseen taiteeseen liittyviä aiheita tai koska ne ovat liian aikaisia, ennakoivat myöhempi, jopa romaaninen ajanjakso.

Katso myös

Viitteet

Opiniones de nuestros usuarios

Rami Kukkonen

Vihdoinkin! Nykyään näyttää siltä, että jos he eivät kirjoita sinulle kymmenentuhannen sanan artikkeleita, he eivät ole tyytyväisiä. Hyvät sisällöntuottajat, tämä ON hyvä artikkeli aiheesta Barberinin evankeliumit

Helena Nissinen

Olin iloinen löytäessäni tämän artikkelin aiheesta _muuttuja, Olin iloinen löytäessäni tämän artikkelin aiheesta _muuttuja.

Lilli Aaltonen

Tämä viesti aiheesta _muuttuja on voittanut minulle vedon, mitä vähemmän jättää hyvät pisteet., Tieto aiheesta _muuttuja on voittanut minulle vedon, mitä vähemmän jättää hyvät pisteet.